LIKe my bLog .juz smiLe and CLICK LIKe.

Friday, September 2, 2011

10 GADIS yang disukai lelaki .

ASSALAMUALAIKUM .anaknya c JEFFRy mula menaip : mornink2 all? how are u all todayz? hope u all hve a nice day.*speakinglh pulak. sory law my BI is BROKEN  -.-.. okeiy2 strait to the tajuk kat ats tue? '10 GADIS yang disukai lelaki' cam len sak tue? haha...memey nak korng twk lelaki selalunya suka gadis yg camna? yuk..scroll ke bawah utk terus membaca..

1.GADIS PENUH PENGERTIAN
gadis jenis ini berada pada kedudukan pertma yg pling disukai lelaki.*betul ker? ..Sii gadis penuh pengertian ini dipilih oleh 80% responden.WOW MENAKJUBKAN! sebegitu menarikkah gadis jenis penuh pengertian ini kpda para lelaki? jawpannya YA!. sekaligus mengukuhkan fakta menyatakan kaum lelaki ternyata juga makhluk yg ingin dimengerti.

2.GADIS PENYAYANG
Gadis penyayang ini jgk paling disukai lelaki.secara dasarnya,ternyata lelaki jgak makhluk yg ingin disayangi. Siapa tidak ingin disayangi,bukan? Jadi,kepada para Gadis'sayangilah lelaki kamu'. pasti kamu semakin disayangi oleh pasangan mu.

3.GADIS BAIK HATI
sebenarnya,gadis seperti ini cukup sukar diidentifikasi kerana berkaitan dengan masalah hati.sangat mendalam.Sii gadis baik hati ini ternyata akan menjadi idaman lelaki .Jadi,bersyukurlah para lelaki yg memiliki gadis yg baik hatinya.cam memey.adeh perasaN -.-

4.GADIS JUJUR
dengan tersenarainya jenis GADIS JUJUR dalam empat urutan besar gadis yg paling disukai lelaki diandaikan lelaki juga tdk mahu dibohong[yang diinginkan lelaki adalah berbohong.hahaha].

5.GADIS SETIA
'Mana yang paling setia,lelaki ataupun gadis?'Nah...pertanyaan yang sangat PROVOKATIF.namun,gadis setia adalah gadis yang disukai ramai lelaki.

6.GADIS SEDERHANA
Mereka juga jenis gadis yang disukai lelaki.Sederhana dengan apa adanya.lebih bersikap natural kerana semua sapuan bedak,maskara,dan foundation itu cuma topeng.Gadis sederhana ialah gadis yang mensyukuri kurniaan TUHAN ke ats dirinya.

7.GADIS PINTAR DAN BERKEYAKINAN
Bagi gadis2 pintar,ramai lelaki akan mengagumimu.Tetapi ternyata masalah keyakinan masih menjdi salah satu pertimbangan lelaki dalam memilih gadis. jenis gadis yang memiliki keyakinan yg sama dan taat beribadah menjadi satu kriteria kunci yg tdk boleh hilang.

8.GADIS CANTIK
Sebenarnya,jenis gadis cantik ini sangat relatif.Setiap orng punya definisi berbeza mengenai apa itu CANTIK? sama seperti apa itu CINTA? Cantik menurut anda belum tentu cantik menurut orng lain,begitu juga sebaliknya.Tetapi biar cantik budi dan hati.

9. GADIS YANG MEMILIKI SIFAT KEIBUAN
sifat keibuan seorang gadis ternyata menjadi perhatian para lelaki.Bagi mereka yg bersedia utk menikah,setidaknya mahu menjalin hubungan yang serius,mungkin jenis gadis ini adalah yang paling banyak dicari .

10.GADIS YANG SOPAN
Masih ramai lelaki yg menghargai dan menjunjung tinggi kesopanan.kesopanan melambngkan budi pekerti seseorang gadis dalam menjaga maruah diri.

sekiranya seseorang lelaki meminati wanita.wanita itu tdk semestinya cantik.cukup dengan budi bahasa dan kesopanan yg tinggi.malah lelaki boleh menyukai wanita yg mempunyai bnyak persmaan dengnnya sama ada dari segi pemikiran ataupun minat.Oleh itu,banyak yang boleh dibualkn ataupun dikongsikn bersma.


ciri2 diatas ada pada diri anda? tepuk dada tnya selera.

keyybubbye.


khamsamidah sebab sudi baca .likelah kalo suke .

0 5 doakan memey dapat NIKON 1 J1 .:

Post a Comment

silalah komen kalau sudi ♥ saya sedia membalasnya♥