LIKe my bLog .juz smiLe and CLICK LIKe.

Saturday, December 8, 2012

New Crush ♥




hello semua ? apa khabar ? sihat kah kamurang ? sorry lama suda menghilangkan diri T.T k aku ketinggalan banyak Giveaway .pity me ._. dont worry kepada semua follower, nanti ak terjah blog korang and follow korang balik k ? :') semakin meningkat trafik diblogku , Alhamdulilah syukur . btw Thankyou all follower yang sudi follow ,May God Bless You all   
oke baiklah jom kita masuk ke tajuk ? HAHAHA memey dah ada CRUSH baru,diulangi CRUSH baru  Crush aku ialah kumpulan BTOB atau nama panjangnya BORN TO BEAT ♥ lagu drg semua sangat WOW,what can i say ?  DOUBLE TRIPLE WOW ♥ nii nah gambar kumpulan BTOB ;)
HAHA, tomey-tomey kan durang ;'D *melting seketika* tapi forever BIGBANG jgk bah .

ni HyukMin ,aku paling melting sama dia nii, mukanya nii mengingatkan aku sama EX-ku yang dulu ;') bentuk muka, rambut sama mata durang sama . lols bolehnya kan begitu . haha dia nii masi muda lahir tahun 1990 ,satu umur kakakku . and and kalau kamu mawk tahun MAKNAE kumpulan nii baru berumur 17 tahun nii tahun . ahaha xD abg satu tahun dari aku . Search di YOUTUBE lagu drg yg FATHER sama INSANE ,tu favourite songku <3 hee

itu sejaa yang mawk dicerita hari nii ? besok2 ak update lagi ya ? pasal HOLIDAYSku yang teramat-amat membosankan ;/ k selamat malams dan bye semua . ILY <3

HYUKMIN SARANGHAEYO :*

khamsamidah sebab sudi baca .likelah kalo suke .

0 5 doakan memey dapat NIKON 1 J1 .:

Post a Comment

silalah komen kalau sudi ♥ saya sedia membalasnya♥